ANNONS
Kundtjänst

Här har vi samlat några av de vanligaste frågorna som vi får gällande Innebandymagazinet Plus.
Om du inte hittar svaret på din fråga här så kan du alltid kontakta oss på e-postadressen plus@innebandymagazinet.se.


------

Vilka betalningsmetoder finns det?

Som så många andra så använder vi oss av Klarna för hantering av betalning. Klarna erbjuder tre alternativ: Kort, Banköverföring, Dras från bankkonto.

------
 

Mitt konto är låst ("fryst")

Om du försökt logga in med fel lösenord tillräckligt många gånger så kommer ditt konto temporärt låsas ("frysas"). Detta är en säkerhetsfunktion. Det upphör efter 12 timmar. Genom att mejla oss kan vi ibland hjälpa att lyfta spärren snabbare.

------
 

Jag försökte skaffa en prenumeration, men transaktionen misslyckades. Ändå så har summan reserverats på mitt konto?  

Detta händer ibland, men väldigt sällan att Klarna, trots att transaktionen misslyckats, reserverar summan på kontot. Reservationen håller oftast i sig i ett par timmar, men ibland upp till ett dygn. Om inte reservationen släppt efter 24h så bör man kontakta Klarna.

------
 

Varför kan jag inte läsa plusartiklar trots att jag är inloggad?  

1. Logga ut och logga in
2. Kontrollera på ditt konto att prenumerationen är aktiv

------
 

Jag har glömt lösenordet! Hur gör jag?  

På inloggningssidan kan man enkelt återställa sitt lösenord genom Glömt lösenord-länken. Ibland kan återställningsmejlen hamna i skräpposten. Det är viktigt att använda länken från det senaste mejlet om du återställt ditt lösenord fler gånger.

------
 

Kan jag beställa från utlandet?  

För att kunna prenumerera på våra tjänster så krävs ett svenskt personnummer.

------
 

Pengar har dragits men jag kan fortfarande inte läsa Plus?  

Detta kan innebära att något i transaktion gått fel. Om pengarna inte frigörs på ditt konto efter 24 timmar så ber vi dig kontakta oss på plus@innebandymagazinet.se.

------
 

Jag får ett felmeddelande när jag försöker beställa. / Det står bara och snurrar i browsern när jag försöker logga in?  

Det finns några saker man kan testa för att åtgärda detta problem. Ett är att tömma din webbläsares cache, ett annat är att testa en annan webbläsare eller enhet.

------

Kan man betala månadsvis?

För Innebandymagazinet finns två alternativ. IBM+ årsvis och ES+ månadsvis.