Foto: Per Wiklund
Podcast

Vägen framåt för Svensk Innebandy

AVSNITT 128: Förbundets marknads- och arrangemangschef Stefan Jonasson gästar Fredrikssons innebandypodd.

Fredrikssons innebandypodd leds av Innebandymagazinets grundare, Magnus Fredriksson, och gästas av spännande innebandyprofiler. Podcasten berör stora och små ämnen inom innebandyn med stark kärlek till sporten. Nördiga, intressanta och tankeväckande samtal utlovas.

Stefan Jonasson är marknads- och arrangemangschef på Svenska Innebandyförbundet, och har ett imponerande CV med bland annat en bakgrund i AIK Fotboll. Sedan Stefan kom in på förbundet för tre år sedan har det hänt mycket, en viktig del är att man har gått från att ha 5 till 22 kommersiella partners. Även om Stefan själv är ödmjuk inför sin egen roll i detta så råder det ingen tvekan om att han har haft en enorm betydelse för framgången. Hur har det gått till? Och vilken är vägen framåt för Svensk Innebandy? Det och mycket mer i avsnittet.

Lyssna på hela avsnittet nedan som Innebandymagazinet Plus-medlem.

LÄS VIDARE MED PLUS
Innebandymagazinet Plus
89 kr / mån
Tillgång till allt material på Innebandymagazinet.se
Betalas månadsvis utan bindningstid
Förnyas automatiskt
Innebandymagazinet Plus
799 kr / år
Tillgång till allt material på Innebandymagazinet.se
Förnyas automatiskt
Den här artikeln handlar om: