Kohonen efter VM-guldet – ”Pojkar blir till män i tredje perioden”
Gabriel Kohonen fick en nia i betyg för sina insatser i finalen av Innebandymagazinet men trots att han stod för 2+2 så var han inte nöjd när Magnus Fredriksson fick en pratstund med honom efter slutsignalen.
– Faktum är att jag var ganska dålig idag i 2×20 minuter. Men när det ska avgöras så gillar jag läget.
Se hela intervjun i klippet ovan.
Desktop ad in article
Mobile ad in article
Den här artikeln handlar om:





