Förbundskaptenen: ”En av de brutalare avslutningarna jag varit med om”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Christoffer Lorentzon, förbundskapten för U19-damerna, efter VM-finalen som slutade med silver:

✔ Hyllningen: ”En av de bättre grupperna man jobbat med”

✔ Så löd Sveriges gameplan: ”Kan inte göra det så mycket bättre”

✔ Spelarnas som lyfts fram: ”Förlorar de ens en närkamp idag?”

✔ Svaret om egna framtiden: ”Det är planen”

✔ Oroväckande trenden: ”Vi behöver kanske göra saker annorlunda”

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: