Klubbikonen har tagit ett beslut

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Anton Willsund förlänger karriären – stannar i Kalmarsund.

Foto: Per Wiklund

Anton Willsund har tillhört klubben sedan man grundades 2011 och har innan dess en bakgrund i Färjestaden, som i och med ihopslagningen med CL98 senare blev Kalmarsund. Efter att säsongen tagit slut i kvartsfinal mot Pixbo den 4 april var det många som trodde att Willsund hade gjort sin sista match.

– Jag vet faktiskt inte. Jag har inte tagit något beslut. Just nu är det väldigt tomt bara. Framtiden är ett oskrivet blad, berättade han för Ölandsbladet efter uttåget.

Under lördagen meddelade Kalmarsund att klubbikonen förlänger karriären med ytterligare ett år.

– Sundets stolthet stannar i en säsong till, skriver klubben på sina sociala medier.

Lagkaptenen gjorde 19 poäng (10+9) på 26 grundseriematcher i år.



Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: