RIG-stjärnan hade dialog med allsvensk klubb – men valde favoritlaget

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Arvid Lundholm återvänder till Dalen efter tre år på RIG. Nu berättar han om klubbvalet: ”Visste nästan innan att jag ville gå till dit”

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: