Nordlund om Finlands framgångar och Sveriges tapp inom världsinnebandyn

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Finland är regerande världsmästare på herrsidan och tog nyligen U19-guld på både herr- och damsidan. Nu ger finska landslagsstjärnan Milla Nordlund sin syn på om Sverige verkligen fortfarande är världens bästa innebandynation.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: