Första säsongen ihop på 11 år – nu går de skilda vägar igen

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Sandra Boric Svärd hittade tillbaka till toppformen i Täby och slog personligt poängrekord. Nu lämnar den dubbla världsmästaren Sverige för spel i Schweiz.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: