Efter uppmärksammade uppbrottet: nu är Westberg tillbaka i Endre

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Hon lämnade Endre efter ett känslosamt uppbrott och gick vidare till Kalmarsund. Två år senare är Ellen Westberg tillbaka – efter sin kanske starkaste SSL-säsong hittills.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: