Vill se förändring: ”Gynna det offensiva mer”
Johan Samuelsson: ”Man har skapat fler dörrar för det destruktiva än det konstruktiva”
I senaste avsnittet av Innebandymagazinets podcast gästas vi av Sveriges meste landslagsman, Johan Samuelsson, som precis har avslutat sin framgångsrika karriär. Bland annat diskuteras utvecklingsfrågor, och Samuelsson tycker till om vilken väg han önskar att innebandyn ska gå i framtiden. Se klippet ovan! Hela avsnittet kan du lyssna på här eller i din poddspelare.

Den här artikeln handlar om:





