Nystrand/Råsbrink gör comeback

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Det är Råsbrink som tillsammans med Thomas Nystrand nu kommer tillbaka på planen igen efter ett drygt halvårs frånvaro. Senaste matchen de dömde var VM-semifinalen Finland-Schweiz i Globen.

– Nu har arbetsförhållandena ändrats och suget kommit tillbaka vilket gör att vi nu beslutat oss för att komma tillbaka på högsta nivån igen, säger Johan Råsbrink.

Första matchen efter comebacken sker på söndag den 3 december då Linköpingsparet dömer Finspång-Åkersberga i division I mellersta.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: