MIK och VIB slår ihop herrsektionen
Västerås Elit Innebandy kommer att överta MIK:s plats i division 1.
– Det var nu eller aldrig kände vi. Läget kunde inte bli bättre. Målsättningen är att omgående ta oss tillbaka till allsvenskan och det långsiktiga målet är superligan, säger Mikael Flodell till vlt.se.
Den här artikeln handlar om:





