Hallbäck om comebacken: ”Testar”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Åstorp/Kvidinge får en fin förstärkning i division II Skåne den här säsongen.

– Mini, som jag spelat med i FCH frågade om jag va sugen, och just då kändes ryggen okej. Så jag bestämde mig för att testa och se om ryggen håller, och efter en träning kan jag i alla fall säga att den gjorde det, säger Hallbäck till klubbens hemsida och fortsätter:

– Mitt första mål är bara att kunna träna och spela innebandy just nu, och hjälpa laget på bästa sätt. Sen vill jag träna så mycket jag kan, för att komma i form så snabbt som möjligt. Lagets borde väl vara att hamna i toppen av serien skulle jag tro. Känner inte till de andra lagen så väl, men det känns som om vi har ett bra lag.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: