”Det blev lite farligt ett tag”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Felicia gjorde en mycket bra insats i matchen och om det inte vore för Patricia Forsell hade nollan i matchen varit intakt.
– De fick komma åt lite väl mycket i mittenperioden tycker jag. Det blev lite farligt där ett tag, men det gick ju bra.

– Det är skönt att kunna hålla linjen.

Nu är laget klart för slutspel och där kan man med sitt talangfulla lag gå långt.
– Jag har försökt att inte tänka på det så mycket men det känns bra. Vi har en bra bredd i laget, med väldigt bra backar och forwards, så det känns stabilt.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: