Därför saknades de

Följ Innebandymagazinet på

Google news

– Det är jättejobbigt givetvis, men det finns en förklaring till det, säger Thomas Andersson. Kalle ska nämligen göra FN-tjänstgöring i Libanon och kommer hem efter först sex månader.

Kalle Fahlanders uppgift blir att förhindra att vapen kommer in till inbördeskriget som pågår i Libanon. Han ska tjänstgöra hos marinen och bevaka Libanons kustlinje. Tjänstgöringen pågår i sex månader och han är därmed tillbaka i Sverige lagom till säsongsstarten 2007/08.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: