Video: Årets sjukaste självmål!

Följ Innebandymagazinet på

Google news

– Jag såg en fri spelare men precis när jag skulle kasta så ställde sig en motståndare i bollbanan och då ångrade jag mig. Jag var på väg utanför målområdet och var tvungen att göra mig av med bollen, men jag hade så mycket klister i handsken att bollen åkte rakt bakåt istället för ner i hörnet som det var tänkt, förklarar Peter Sjögren sitt agerande till Sportbladet.se.

Se självmålet här:

Förra året var det Adam Fernqvist som stod för det mest häpnadsväckande självmålet:

Läs mer
Adam Fernqvist: ”Vet inte vad som hände”

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: