”Vi har fler matchvinnare än Örebro”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Djurgårdens JAS-värvningar har verkligen levererat så här långt. Prestigefyllda turneringen JAS Elit Cup slutade alltså med guld för DIF.
– Det som avgör är att vi har fler matchvinnare än Örebro, spelare som Axel Larson och Simon Götz, med fler! Som har vunnit flera mästerskap och vet vad som krävs, säger Hellström till JAS-bloggen (läs hela intervjun här!)

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: