Uppsala stod upp bra mot mästarna: ”Jag är nöjd”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

När nästan två perioder var spelade av söndagens träningsmatch mellan Uppsala och KAIS Mora, såg det mycket lovande ut. Uppsala ledde med 5-4, men i andra periodens sista minut tappade man till 5-6. Och i sista perioden kunde Mora gå ifrån till en 10-5 seger.
– Det var trötta huvuden på slutet och det rasslade till lite onödigt mycket under slutminuterna, men jag tycker att det såg ganska bra ut fram till sista minuterna, säger FBC-tränaren Marko Palosaari till Läs mer här

Marko var nöjd med vad han såg sitt lag prestera och kan slå sist var man inte kommer att hamna i serien den här säsongen.
– Vi blir inte sist i serien i år, som vi har blivit tippade av diverse tidningar på nätet.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: