Poängmaskinen gör comeback i SSL

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Azelius är fostrad i SSL-laget och spelar sedan tre säsonger tillbaka i Malmö, som huserar i division 1. 22-åringen spelar på en centerposition och har gjort 20 poäng (10+10) hos serieledarna i division 1 under säsongen.
– Mycket kul att Fredrik är tillbaka i vårt lag. Han har varit och kommer fortsatt vara en av Malmös viktigaste spelare, men där det ges möjlighet för oss att använda oss av Fredrik när verksamheterna inte krockar, säger Helsingborgs general manager Kent Göransson till klubbens hemsida.

Azelius har 45 SSL-matcher (grundserien) på sin meritlista och noterats för fyra poäng i FCH.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: