Nytt kontrakt för Martin Olofsson

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Efter det korta juluppehållet tog Martin Olofsson sin nuvarande plats i ledarstaben. Att han nu fortsätter gläder sportchefen Jimmy Samuelsson.

– Mycket glädjande att kunna göra klart med tränare så här tidigt på säsongen. Martin har en enorm rutin och kunskap som är svår att toppa. Han vet vad som krävs för att gå långt, säger Samuelsson i ett pressmeddelande.

Och det är precis vad Martin Olofsson vill också.

– Jag är helt övertygad om att vi inom några år kommer att kriga i den absoluta toppen.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: