Ny huvudsponsor för SIBF och SEI

Följ Innebandymagazinet på

Google news

– I Försvarsmakten ser vi en ny huvudsponsor som upptäckt innebandyns stora potential och som vill aktivera sig för att nå en intressant målgrupp och samtidigt vill hjälpa till att synliggöra sporten, fortsätter Tjärnquist i ett pressmeddelande.

Avtalet mellan Försvarsmakten och SIBF, samt SEI sträcker sig i ett år – med en option om ytterligare två år.

Fredrik Svahn, Försvarsmaktens marknadschef:
– Innebandyn är ett spännande sätt att möta de många unga som i framtiden kan ha Försvarsmakten som en attraktiv karriärväg och arbetsgivare. Det är också en sport som bedrivs på varje förband inom Försvarsmakten, säger Svahn.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: