
Näsmans framtid avgörs i morgon
Magnus Näsman har gjort succé som tränare för Granlo och har kontrakt även över nästa säsong. Att han kan fortsätta är dock långtifrån säkert. Anledningen är att Näsmans tjänstledighet från sitt ordinarie jobb inom kort tar slut.
¬– Min arbetsgivare har varit väldigt tydlig på att jag skulle tillbaka eller så fick jag säga upp mig. Det har varit blankt nej tidigare från dem men vi får se vad som händer, säger Näsman till dagbladet.se.
Med Näsman som tränare har Granlo utvecklats till en av Sveriges bästa klubbar. Att han nu kanske behöver lämna klubben är inget han önskar.
– Det är det här jag lever för och har varit med och byggt upp. Givetvis vill jag stanna, säger han.
Den här artikeln handlar om:





