Milesson: ”Tycker att vi borde vunnit”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Pixbo hamnade i underläge ett par gånger om och det var först i den tredje perioden som man kunde göra två raka mål och gå upp till 4-4. I efterföljande förlängning gjorde sedan Dalen första målet, när Stefan Dellsand-Lindberg klev fram.
– Vi kom inte riktigt upp på tårna och var inte där helt enkelt. Vi gjorde inte vår bästa match men jag tycker att vi borde vunnit ändå, säger Pixbos Jens Milesson till GP.

Trots poängtappet så är Pixbo fortsatt med i toppskiktet och har öppnat starkt.
– Vi ska vara ett topplag. Vi har öppnat bra och känns starka.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: