Lindkvist borta resten av säsongen

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Den förre U19-landslagsmannen skadade knäet vid en sidledsförflyttning då han fastnade i golvet. I helgen fastställdes att det rörde sig om en meniskskada och den syddes ihop under en operation.

– Det gör att det på sikt blir mer fördelaktigt för Anton både i hans rehabilitering och i sitt fortsatta innebandyspelande men tyvärr får vi nog konstatera att det är färdigspelat för säsongen, säger Andreas Frostemark i ett pressmeddelande.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: