
Jönköping: ”Det är jobbigt”
Nye tränaren Arto Riihimäki har inte haft någon framgång med sitt Jönköping. Men att det skulle vara tal om en tränarförändring vill inte Greger Andersson säga.
– Vi är inte transparenta och säger vad våra tankar är om det, det är vår business. Men det är såklart långt ifrån bra. Är man insatt i branschen så måste man självklart förstå att vi måste hitta lösningar, fixa det här både kortsiktigt och långsiktigt. Sen vad det blir är varken beslutat eller något vi berättar status om just nu, säger Andersson och fortsätter:
– Spelarna och alla i hela klubben är frustrerade. Vi hade helt andra planer för den här säsongen. Så det är jobbigt och vi vet inte vad facit är.
Den här artikeln handlar om:





