Huvudtränaren fortsätter i Höllviken

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Vidar Jonsson, som var huvudtränare under klubbens debutår i superligan i fjol, fortsätter alltså i samma roll i jakten på en återkomst i finrummet.
– Det känns givetvis jättebra att föreningen och spelartruppen fortfarande har mitt förtroende. Jag tycker såklart att det ska bli roligt att fortsätta utveckla laget och vara en del av denna framåtgående förening, säger Jonsson till klubbens hemsida.

I dagsläget leder man allsvenskan södra med marginal och går med stormsteg mot SSL-kval.
– Vi är bara i början på föreningens resa, så länge alla runt omkring drar sitt strå till stacken så kommer förutsättningarna bara bli bättre vilket på sikt kommer gynna alla ungdomar som föreningen håller på att fostra.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: