Highlights: Malmö – Åstorp/Kvidinge

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Åstorp/Kvidinge IBS åkte ur allsvenskan ifjol och i helgen genrepade man mot förra seriekonkurrenten Malmö FBC. Åstorp hade 2-0 och 3-2 i sista perioden men tappade till 3-3.
– Vi spelar bra i 45, 50 minuter sedan slarvar vi lite. Vi slog dem för ett par veckor sedan med 6-4 och nu spelar vi 3-3. Det var en bra genomkörare, summerar tränare Conny Camper matchen till Åstorps Facebooksida.

Se höjdpunkter från matchen i länken nedan:

Se tränare Campers tankar efter matcen:

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: