Henrik Talme blir allsvensk attraktion

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Det forna storlaget Balrog börjar på fredag om i allsvenskan genom att möta KAIS Mora.

– Ser fram emot att det drar igång, kul att ha Mora direkt i premiären. Brorsan och Tractorn har gjort ett kanonjobb. Det var länge sen jag kände att det var så här roligt att vara med i ett lag, säger Talme i ett pressmeddelande.

Kristian Talme är i år tränare i Balrog och säger så här:
– Känns så jävla skönt att brorsan kunde göra mig sällskap igen. Henrik var givetvis en viktig pusselbit för vår nya satsning. Vi har medvetet valt att ligga lågt och jag kan bara säga att det är många som kommer bli överraskade av vår trupp och inte minst våra prestationer. Vi har fått arbeta i det tysta och lyckats lägga bit för bit. Vill ni se något nytt och sevärt så är ni välkomna till Botkyrkahallen.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: