
Hammarby och Warberg är överens om Andersson
Hammarby-Handen visade klassen i Karlstad i helgen när de vann Kallstá Open 2011. De vann trots att de saknade Schmidt, Fagerlund, Davidsson, Göransson, Dalbjer, Jhan, Andersson och enligt dem själva två andra hemliga nyförvärv.
Inom de kommande dagarna kommer klubben även att presentera att Patrik Andersson åter tillhör Hammarby-Handen. Summan som det ska handla om ska vara långt ifrån de 190 000 kronor som Warberg först ansåg att de ville ha för att släppa tillbaka poängkungen.
Den här artikeln handlar om:





