Förbundets ekonomiska glädjebesked från VM: ”Historiskt”
I Fredrikssons Innebandypodd gästade svensk innebandys generalsekreterare Christer Abrahamsson, där han och Magnus Fredriksson diskuterade VM i Malmö 2024.
Enligt Abrahamsson blev mästerskapet en ekonomisk framgång med ett historiskt plusresultat.
Se hela diskussionen i klippet ovan!
Den här artikeln handlar om:





