Flognman: “Vi hoppas att hon fått hemlängtan“

Följ Innebandymagazinet på

Google news


Elin Reinstrand har spelat för KAIS Mora sedan 2009 efter att hon slog igenom i Karlstad som tonåring. Nu hoppas Karlstad kunna locka Reinestrand tillbaka till Värmland.

– Vi hoppas att hon fått hemlängtan, säger Henrik Flognman till Värmlands Folkblad.



Reinestrand spelade SM-final i lördags, där det blev silver efter förlust mot Pixbo Wallenstam.

– Vi meddelade Mora i god tid att vi tänkte ta kontakt med Elin i och med att hennes kontrakt går ut. Vi väntade tills hon spelat klart för säsongen. Nu har jag också pratat med henne.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: