
Flognman: “Vi hoppas att hon fått hemlängtan“
Elin Reinstrand har spelat för KAIS Mora sedan 2009 efter att hon slog igenom i Karlstad som tonåring. Nu hoppas Karlstad kunna locka Reinestrand tillbaka till Värmland.
– Vi hoppas att hon fått hemlängtan, säger Henrik Flognman till Värmlands Folkblad.
Reinestrand spelade SM-final i lördags, där det blev silver efter förlust mot Pixbo Wallenstam.
– Vi meddelade Mora i god tid att vi tänkte ta kontakt med Elin i och med att hennes kontrakt går ut. Vi väntade tills hon spelat klart för säsongen. Nu har jag också pratat med henne.
Den här artikeln handlar om:





