Får klara sig utan storstjärnan hela säsongen

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Det var i senaste omgången mot Dalen som 21-åringen drog av korsbandet. Nu skriver VF att det inte blir något mer spel den här säsongen för Wallgren som med sina 15 mål på lika många matcher ligger nia i SSL:s skytteliga.
– Det är klart det är tråkigt, när det går så bra så önskar man att man kan vara med hela vägen ut. Men det är som det är, inte mycket att göra. Det är bara att kämpa på med rehab och försöka komma tillbaka så snart som möjligt, säger hon till VF.

Wallgren blir den andra Karlstadsspelaren den här säsongen som drabbats av långtidsskada (17-åriga Elissy Nsabimana den andre). Karlstad ligger tia i tabellen med två poäng upp till slutspel.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: