EXTRA: Mika Kohonen nobbas av Storvreta

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Det blev tio säsonger och tre SM-guld i den röda tröjan för finländaren. Nu avslöjar UNT.se att Stefan Forsman tagit beslutet att inte förlänga med Kohonen.
– Det var inte en förhandling. De anser att det är bättre för Storvreta att jag inte är där. Jag sade på mötet att jag aldrig haft behov av skryta över mig själv, men att jag vet vad jag har gjort och betytt för Storvreta. Men mötet tycker jag var respektlöst, säger Kohonen till UNT.

Kohonen säger också att han ämnar att fortsätta karriären och att processen kring att hitta en ny klubb är i full gång.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: