
Eriksson missnöjd: ”Vi var ängsliga”
– Det kändes som att de genomgående var lite bättre än oss, fortsätter Eriksson.
Vad berodde ängsligheten på?
– Lite av varje. Premiärnerver, derbykänsla och respekt för Storvreta.
Finns det några positiva bitar att ta med från matchen?
– Vår tredje period är bra, när vi vågar spela ut och hämtar upp 2-5 till 4-5. Vi har bra momentum i slutet. Det tar vi med oss.
Du gjorde ett mål och hade bud på fler – men Viktor Klintsten eller stolparna stod i vägen för dig…
– Ja, jag borde ha gjort fler mål. Men Klintsten är samtidigt oerhört duktig. Jag är inte helt nöjd med min egen insats.
Den här artikeln handlar om:





