
Endre förstärker från Skellefteå
Två nyförvärv klara för Endre inför säsongen 2008/09.
Det är backen Angelica Johansson och forwarden Julia Hedlund som flyttar de 90 milen söder ut i augusti.
”Vi är väldigt glada över att de bestämt sig för att spela med oss och jag vill passa på att hälsa dom hjärtligt välkomna” meddelar klubben på sin hemsida.
Den här artikeln handlar om:





