David Gillek laddar för comeback

Följ Innebandymagazinet på

Google news

– Jag trodde inte att det var så nervöst. Att spela är ingenting jämfört med detta. Men i fredags gick det att koppla av sista tio, så det var skönt att känna trycket i Nyhemshallen och stödet från publiken. Magiskt. Jag satt och svettades på läktaren. Vi har den bästa publiken i hela Sverige. Jag hoppas att de kommer tillbaka till semifinalerna för det kommer behövas, säger David Gillek till mullsjoais.se.

Ikväll inleds semifinalspelet mot Falun.
– Vi har inte vunnit något än utan är inställda på en rejäl utmaning mot guldtippade Falun. Vi kommer att gå för fullt direkt.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: