
”Då har vi bättre förutsättningar”
Jönköping förlorade rond ett i SSL när man gästade Mullsjö på bortaplan, ikväll har man hemmapremiär när Linköping kommer på besök. Linköping har man även mött under försäsongen, då blev det förlust för JIK.
– Vi förlorade med 6-5 på bortaplan, så vi ska inte ändra massa. Det som vi ska försöka göra annorlunda är att inte hamna i ett 3-0 underläge, då har vi betydligt bättre förutsättningar, säger Niklas Pålsson till Njus.
Den här artikeln handlar om:





