Åhrberg debuterar i landslaget

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Thomas Åhrberg har varit en av de bästa målvakterna i superligan under säsongen, och nu belönas han med en debut i landslaget.
– Jättekul och ganska oväntat. Jag trodde inte det skulle bli något för jag tycker det finns många andra som är bra. Jag måste gjort något bra i alla fall. Jag har haft en bra säsong och känt mig stabil, inga jätteformsvackor, säger han till SportExpressen.se.

Den här artikeln handlar om: