16-åringen: ”Vi är mycket bättre”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Swahn var planens bästa spelare och stod för ett mål och en assist, men trots det och ett skottövertag på 20-13 så lyckades inte Karlstad hemmabesegra Dalen. Matchen slutade 5-3 till Umeålaget.
– Vi skulle ha tagit den här matchen. Vi är mycket bättre än dem, säger Frida Swahn till Värmlands Folkblad.

16-åringen imponerade under hela SDF-SM-turneringen i Linköping och visar att hon har kunnat ta med sig den fina formen till superligan.
– Det känns så, det gick väldigt bra där och jag försökte ta med det in till den här matchen. Det gick väl ganska bra i alla fall, jag är inte riktigt nöjd.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: