Seger för Roser-Arlanda borta mot Värmdö

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Bortalaget Roser-Arlanda tog hem de tre poängen efter seger mot Värmdö i division 1 östra Svealand herr. 4-6 slutade matchen på lördagen.

Därmed har Roser-Arlanda vunnit fem matcher i rad på bortaplan.

Värmdö har tre vinster och två förluster på de senaste fem matcherna, medan Roser-Arlanda har tre vinster och två förluster.

För hemmalaget betyder resultatet andra plats i tabellen. Roser-Arlanda är på tredje plats.

Värmdö tar sig an Vallentuna i nästa match borta lördag 3 december 14.00. Roser-Arlanda möter samma dag 13.00 Uppsala Teknologer borta.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: