
”Om det blev ett drag som sänkte Endre eller räddade Endre återstår att se”
Wow!!! Vilken match vi fick se igår mellan Endre och Falun, för mig personligen var det säsongens allra bästa innebandymatch jag har bevittnat, alla serier inräknat. Det är sådana här matcher som man lever för och det är sådana här matcher som man kommer minnas även efter att guldet har delats ut… till något annat lag.
Loading ..
Den här artikeln handlar om:





