Långintervju med Helsingborgs tränare och sportchef

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Förra veckan släpptes spelschemat till Svenska
Superligan och tanken är att serien ska börja i slutet av september. Men
Svenska Innebandyförbundet gick även ut med ett par alternativ ifall
att Coronapandemin inte tillåter spel. Idag är det exakt 4 månader kvar
till den tänkta premiären och vi har pratat med Helsingborgs tränare och sportchef Niklas Pålsson för att stämma av om läget i truppen.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: