Lämnar Superligan för att skjuta upp gamla laget till SSL

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Täby tappade många spelare under förra silly season och det blev kostsamt för stockholmslaget som slutade tia i SSL och missade slutspel för första gången på åtta säsonger. 

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: