Förra stjärnan om Örebros fall: ”För få som engagerar sig”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Den 12 mars stod det klart: Örebro IBF spelar i Herr1an 2022/23. Så sent som för för fyra år sedan spelade man i SSL, men sedan dess har man rasat genom seriesystemet. 2018/19 åkte man ur Superligan och man slutade på en fjärdeplats i Allsvenskan året därpå, men fick då inte kvala på grund av pandemin. Man hade även häng på kvalplatserna under fjolårssäsongen, men slutade då sexa. 

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: