
Förra stjärnan om Örebros fall: ”För få som engagerar sig”
Den 12 mars stod det klart: Örebro IBF spelar i Herr1an 2022/23. Så sent som för för fyra år sedan spelade man i SSL, men sedan dess har man rasat genom seriesystemet. 2018/19 åkte man ur Superligan och man slutade på en fjärdeplats i Allsvenskan året därpå, men fick då inte kvala på grund av pandemin. Man hade även häng på kvalplatserna under fjolårssäsongen, men slutade då sexa.
Loading ..
Den här artikeln handlar om:





