”Vi pratade om att göra klubbens bästa säsong någonsin”

Följ Innebandymagazinet på

Google news

För Helsingborg var målsättningen inför säsongen att lyckas göra klubbens bästa säsong någonsin. En gång tidigare har klubben tagit sig till semifinal, vilket de nu siktade på att slå. Väl i kvartsfinal ställdes de mot Växjö som denna säsong blev ett för tufft motstånd. Trots målsättningen känner Helsingborgs tränare Emil Lindström att säsongen kan summeras som helt okej, även om de ville nå längre.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: