Landslagschefen i stor intervju om blågula krisen

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Sofie Andersson, elit- och landslagschef på Svenska Innebandyförbundet, i en lång intervju om Sveriges misslyckade VM-turneringar – och vad man ska göra för att åter bli världsledande igen.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: