Damettans poängdrottning öppnar för comeback på elitnivå

Följ Innebandymagazinet på

Google news

Amanda Harnesk vann hela damettans poängliga – och nu väcks frågan om elitkapitlet verkligen är helt avslutat. Eller får vi se den tidigare SM-silvermedaljören och landslagsspelaren tillbaka i SSL igen?

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: