
Stannade när kaoset bröt ut – nu lämnar klubbikonen för Schweiz
När elva spelare lämnade Lerum trodde många att laget skulle åka ur allsvenskan. Fredrik Bäckman valde att stanna kvar och hjälpa klubben genom en av dess mest turbulenta perioder. Nu lämnar klubbprofilen efter tio säsonger för att uppfylla en gammal innebandydröm.
Loading ..
Den här artikeln handlar om:





