Stannade när kaoset bröt ut – nu lämnar klubbikonen för Schweiz

Följ Innebandymagazinet på

Google news

När elva spelare lämnade Lerum trodde många att laget skulle åka ur allsvenskan. Fredrik Bäckman valde att stanna kvar och hjälpa klubben genom en av dess mest turbulenta perioder. Nu lämnar klubbprofilen efter tio säsonger för att uppfylla en gammal innebandydröm.

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: